Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Foundations of ITIL EBOOK

Pierre Bernard
Ebook | Anglais | Best practice
48,34 €
+ 48 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

This book and its predecessors have become the industry classic guide on the topic of ITIL. Over the years this authoritative guide has earned its place on the bookshelves and in the briefcases of industry experts as they implement best practices within their organizations.

This version has now been upgraded to reflect ITIL 2011 Edition. Written in the same concise way and covering all the facts, readers will find that this title succinctly covers the key aspects of the ITIL 2011 Edition upgrade.

The ITIL 2011 Edition approach covering the ITIL Lifecycle is fully covered. The new and re-written processes in ITIL 2011 Edition for strategy management and business relationship management are included, as well as the other new and improved concepts in ITIL 2011 Edition . This means that it is easy for all readers to access and grasp the process concepts that are so pivotal to many service management day-to-day operations.

This title covers the following:

Lifecycle phase: Service strategy
Lifecycle phase: Service design
Lifecycle phase: Service transition
Lifecycle phase: Service operation
Lifecycle phase: Continual service improvement

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
473
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789087539238
Date de parution :
27-08-12
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
PDF

Les avis