•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Foundations of Marketing

William M Pride, O C Ferrell
Livre broché | Anglais | Mindtap Course List
376,95 €
+ 753 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Gain the understanding you need to think and act like a marketer the most current principles of marketing resource -- Pride/Ferrell�s FOUNDATIONS OF MARKETING 9E with MindTap. This edition blends marketing fundamentals with discussions of the latest topics and trends reshaping marketing. You'll examine the power of market research, analytics, and the impact of artificial intelligence while introducing social media, digital marketing, ethics, globalization, and marketing technology interface. Updated intriguing visuals, timely content, real cases, and fascinating videos work with the engaging presentation to put principles into practice in today's fast-paced business world. MindTap, today's leading digital platform helps you reinforce concepts to learn, apply, and study them in interactive marketing scenarios to build confidence and elevate performance.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
592
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780357129463
Date de parution :
05-03-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
218 mm x 277 mm
Poids :
2199 g

Les avis