•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

From Great to Gone

Why FMCG Companies are Losing the Race for Customers

Peter Lorange, Jimmi Rembiszewski
Livre relié | Anglais
97,45 €
+ 194 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

To compete for the modern consumer it is critical to move from being an old-fashioned FMCG to being an FICG - a fast-innovating consumer goods company - but there are major internal and external hurdles to this transformation. Outdated communication strategies based on television, radio and print with constant repetition must be replaced by what the authors call 'Lego' strategies, whereby the marketing and communication strategies are built up by many key facets and delivered to the consumer through a mix of various touch points. From Great to Gone points out what the winners of the 21st century have in common that has enabled them to achieve this transformation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
174
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781472435569
Date de parution :
30-05-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
178 mm x 254 mm
Poids :
526 g

Les avis