•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Fund Raising and Public Relations

A Critical Analysis

Kathleen S Kelly
Livre broché | Anglais | Routledge Communication
62,45 €
+ 124 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This is the first scholarly work to place the function of fund raising within the field of public relations, redefining it as a specialization responsible for the management of communication between a charitable organization and its donor publics. Combining her academic interest in communication with her experience as a fund raiser, the author has produced one of the few critical studies on fund raising, challenging current perspectives and employing systems theory and the concept of organizational autonomy to lead to a new and different approach. Until now, fund raising has been an anomaly, without an academic home and with few general theories to guide practitioner behavior. This book theoretically grounds fund raising and develops a theory that provides a fuller understanding of one of the fastest growing occupations in the nonprofit sector.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
552
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138974845
Date de parution :
26-08-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
725 g

Les avis