•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Fundamental Theories of Business Communication

Laying a Foundation for the Field

Milton Mayfield, Jacqueline Mayfield, Robyn Walker
137,45 €
+ 274 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book examines the major business communication theories, delving into their relationships and practical applications. Many business communication studies lack a strong theoretical grounding-a deficit that creates difficulties for researching business communication phenomena and building upon previous studies. The book addresses this issue by cataloging and briefly describing the major business communication theories, as well as giving a typology of these theories to better integrate them. This book provides value to business communication researchers (who can use it to build upon and develop their work), experts in practice (who can apply it to improve business communications), and academics (who can use it to enhance their instructional designs). It also offers insights into new developments on the business communication theory horizon.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
266
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030577407
Date de parution :
05-12-20
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
485 g

Les avis