Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Fundamentals of Marketing Research

Scott M Smith, Gerald S Albaum
Livre relié | Anglais
250,45 €
+ 500 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Click on the Supplements tab above for further details on the different versions of SPSS programs.

Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, data collection techniques, and measurement is broad with three chapters devoted to the critical area of measurement and scaling. The presentation is from primarily a pragmatic and user-oriented perspective which aides the student to evaluate the research presented to them. This text explores cutting-edge technologies and new horizons while ensuring students have a thorough grasp of research fundamentals.

Key Features

- Contains a wealth of modern methods and techniques not found in competing texts
- Provides numerous illustrative cases at the end of each section
- Integrates international marketing research throughout instead of placing it in a separate chapter
- Has a full chapter devoted to the essential topic of online research
- An Instructor′s Manual on CD-ROM provides instructors with examination questions, additional background material on discussion questions in the text, and other helpful aids


Fundamentals of Marketing Research has been bundled at no additional cost to the students, with a license to use to prepare and distribute an online survey.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
896
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780761988526
Date de parution :
07-10-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
194 mm x 239 mm
Poids :
1909 g

Les avis