•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Fundamentals of Writing for Marketing and Public Relations

A Step-by-Step Guide for Quick and Effective Results

Janet Mizrahi
Livre broché | Anglais
36,45 €
+ 72 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book contains the basic elements necessary for an individual with little marketing or public relations experience to write promotional materials including the news release, newsletter, brochure, web copy, and blog. Students studying business, marketing, public relations or communication as well as small business owners and entrepreneurs will find this easy-to-use, practical guide vital to their efforts to promote and inform various publics about their organization. Written by two seasoned professionals, A Guide to Writing Marketing and Public Relations Materials provides an overview of marketing writing style as well as step-by-step guides to the most commonly used marketing and PR genres that will make even the most timid writers confident that they have represented their organization's message in a concise, coherent and professional manner.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
107
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781606491737
Date de parution :
29-11-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
158 g

Les avis