•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Game Design: Theory and Practice, Second Edition

Theory and Practice, Second Edition

Richard Rouse III
Livre broché | Anglais | Wordware Game Developer's Library
84,95 €
+ 169 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"Both burgeoning game designers and devoted gamers should consider [Game Design: Theory & Practice] an essential read." -- Computer Gaming World"Ultimately, in both theory and practice, Rouse's Game Design bible gets the job done. Let us pray." - Next Generation magazine In the second edition to the acclaimed Game Design: Theory & Practice, designer Richard Rouse III balances a discussion of the essential concepts behind game design with an explanation of how you can implement them in your current project. Detailed analysis of successful games is interwoven with concrete examples from Rouse's own experience. This second edition thoroughly updates the popular original with new chapters and fully revised text.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
704
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781556229121
Date de parution :
13-09-04
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 229 mm
Poids :
979 g

Les avis