•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Gender and Age/Aging in Popular Culture

Representations in Film, Music, Literature, and Social Media

Livre broché | Anglais | Aging Studies
38,45 €
+ 76 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As social spaces are culturally diverse and digitally networked, the reality of our lives is shaped by processes of globalization and digitization. This leads to the question of whether popular cultures enable or impede (inter-)cultural exchange and global communication. To explore this, the contributors to this volume analyze representations of the intersections of gender and age/ing in cultural and media consumption, such as literature, film, music, and social media. The interconnectedness between gender and aging has been evident since the 1990s and enabled the recognition of age as a cultural category - now is the time to take this intersectional analysis further.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
188
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783837662429
Date de parution :
05-09-23
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
258 g

Les avis