•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Geography and Strategy

Livre relié | Anglais | Advances in Strategic Management | n° 20
293,45 €
+ 586 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As we move into the 21st century, the world seems a smaller place - transportation costs continue to fall, fiber optic networks speed information around the planet, and corporations operate on a global scale. One might reasonably ask whether location really matters anymore. Despite these trends - perhaps because of them - the last few years have witnessed a rapid rise in interest in "place" and "space" across the social sciences. While the importance of distance declines, strategic interest in location appears greater than ever. This volume draws together researchers from a variety of disciplines - economics, geography, marketing, organizational behavior, sociology, and urban planning - working at the forefront of this wave to explore some of the important ways in which location matters for firms in the 21st century.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
408
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 20

Caractéristiques

EAN:
9780762310340
Date de parution :
12-09-03
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
176 mm x 231 mm
Poids :
766 g

Les avis