•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Getting Naked

A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty

Patrick M Lencioni
Livre relié | Anglais | J-B Lencioni | n° 33
36,45 €
+ 72 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Another extraordinary business fable from the New York Times bestselling author Patrick Lencioni

Written in the same dynamic style as his previous bestsellers including The Five Dysfunctions of a Team, Lencioni illustrates the principles of inspiring client loyalty through a fascinating business fable. He explains the theory of vulnerability in depth and presents concrete steps for putting it to work in any organization. The story follows a small consulting firm, Lighthouse Partners, which often beats out big-name competitors for top clients. One such competitor buys out Lighthouse and learns important lessons about what it means to provide value to its clients.

  • Offers a key resource for gaining competitive advantage in tough times
  • Shows why the quality of vulnerability is so important in business
  • Includes ideas for inspiring customer and client loyalty
  • Written by the highly successful consultant and business writer Patrick Lencioni

This new book in the popular Lencioni series shows what it takes to gain a real and lasting competitive edge.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 33

Caractéristiques

EAN:
9780787976392
Date de parution :
02-02-10
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
142 mm x 213 mm
Poids :
385 g

Les avis