Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Getting Started in Prospect Research

What You Need to Know to Find Who You Need to Find

Meredith L Hancks
Livre broché | Anglais | In the Trenches
41,95 €
+ 83 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

GETTING STARTED IN PROSPECT RESEARCH is a nuts and bolts guide to setting up your research shop and discovering who your donors REALLY are. Have you recently joined a new organization or found yourself with a new set of duties that include prospect research? Do you believe in the power of data to make informed decisions to help your organization raise more money? Do you want to participate as a valuable member of the fundraising team? GETTING STARTED IN PROSPECT RESEARCH will help you: *Set up your own research shop. *Conduct capacity and interest research. *Uncover hidden gems in your database. *Identify great new prospects. *Create a list of your favorite sources for various types of data. *Build relationships with fundraisers. *Determine when to go it alone and when to bring in the experts. ABOUT THE AUTHOR: Meredith Hancks, MBA, uses data daily to uncover hidden gems in the database at Western Illinois University, where she is the Director of Prospect Research and Management. She is serving the wider nonprofit community as Chair of the Best Practices in Prospect Development subcommittee for the Association of Advancement Services Professionals.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780984158072
Date de parution :
10-10-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
326 g

Les avis