•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Getting What We Ask for

The Ambiguity of Success and Failure in Urban Education

Charles M Payne
Livre relié | Anglais | Contributions to the Study of Education | n° 12
161,45 €
+ 322 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This text offers a scholarly, in-depth analysis of urban education that provides insights into its current failures while suggesting policies and practices to make it more effective in the future. Payne . . . questions conventional attitudes and approaches to urban education. . . . This well-written text contains extensive footnotes, references, and an index. It compares favorably with quality studies concerned with the problems confronting urban education. Highly recommended for the general public and students at the community college and lower- and upper-division undergraduate levels. Choice Payne's review of the literature is thoroughly documented, his research painstakingly carried out, and his theories are stated lucidly. An important book for those involved with the struggle for educational equality. Library Journal

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
218
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 12

Caractéristiques

EAN:
9780313235207
Date de parution :
07-11-84
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
158 mm x 230 mm
Poids :
471 g

Les avis