Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Global Marketing Research

V Kumar
Livre broché | Anglais
54,45 €
+ 108 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Global Marketing Research is a comprehensive text that tracks the dynamic world of global marketing and undertakes a systematic approach in discussing the steps involved in the process of conducting marketing research.
This text has been developed by the author from over two decades of experience in conducting marketing research and observing the behavior of customers in more than 30 countries. It discusses recent developments in the scope and extent of the subject and examines advances in quantitative and qualitative research techniques from a global perspective.

Key Features

- Overview of marketing research processes including introduction of key concepts, exploring relevant issues, and highlighting major challenges to understand and coordinate the entire process

- Focus on the important phases of marketing research such as understanding its nature and scope, data collection, questionnaire designing, sampling, and analysis and presentation of results

- Numerous country-specific examples and cases from the global perspective giving detailed insight into the developments around the world

- Dedicated and up-to-date inclusion of a section on the aspects of marketing research in major geographical areas

- Chapter-end review exercises and case-based questions for critical and in-depth understanding

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
560
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789351507505
Date de parution :
15-10-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
183 mm x 241 mm
Poids :
1179 g

Les avis