Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

God hart vertolken

Mensen met God verbinden door het woord van kennis

Shawn Bolz
Livre broché | Néerlandais
16,95 €
+ 33 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Profetie uit een hart van liefde

Hoe zou jij reageren als een vreemde jou dingen over je leven vertelt die hij onmogelijk kan weten? Hij noemt de namen van je kinderen, je geheime bankrekeningnummer en zelfs je pincode. Vervolgens spreekt hij een profetie uit waaruit overduidelijk blijkt dat God jou liefheeft en je wil helpen. Waarschijnlijk voel je je heel geliefd en wil je Hem beter leren kennen.

In dit baanbrekende boek laat de auteur zien wat Gods bedoeling is met profetie: het gaat Hem om relatie, niet om informatie. Een gedetailleerd woord van kennis maakt iemand ontvankelijk voor Gods liefde. Profeteren is ten diepste Gods hart voor mensen vertolken, en dat kun jij ook. Laat je inspireren door dit unieke en verfrissende boek en ontdek profetie uit een hart van liefde.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789490489328