Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences
  5. Médecine
  6. Going Lean: Busting Barriers to Patient Flow

Going Lean: Busting Barriers to Patient Flow

Busting Barriers to Patient Flow

Robert Barry
Livre broché | Anglais | ACHE Management
121,95 €
+ 243 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"Why is this patient still here?" Has this question crossed your mind while you are walking the halls of your organization? This book explains how the Lean Method can help you keep your patients moving smoothly through treatment.

It may sound technical, but it is not. The Lean Method is easy to understand, easy to visualize, and easy to apply. First it will help you identify what is keeping patients waiting. Once you uncover the barriers to smooth patient flow, you can use the Lean method to develop creative strategies for keeping patients moving. The Lean Method is a management system. It will help you uncover issues, set goals for solving the issues, and measure your progress toward achievement.

Lean has worked in real hospitals, real clinics, and real laboratories
The book includes numerous examples and success stories that illustrate the Lean Method in action. It contains specific recommendations for removing the barriers to flow that are commonly uncovered using the Lean Method.

When you improve patient flow, you'll see more revenue for the same assets, happier patients, and happier staff.

Learn about these strategies for improving patient flow: -Creating on observation unit distinct from inpatient units
-Redesigning compensation systems to favor patient flow
-Urging senior managers to spend time observing
-Requiring progress-tracking charts on everything of interest
-Encouraging caregivers to ask, "Why is this patient still here?"
-Creating a patient-flow desk to centralize admission control

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
206
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781567932812
Date de parution :
01-10-07
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
168 mm x 229 mm
Poids :
290 g

Les avis