Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

"Good Invention Repaid with Interest"

Andrew White
Livre broché | Anglais
48,45 €
+ 96 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Bach was a prolific composer, often compelled by demands of the eighteenth century to produce a constant supply of new music. But a significant number of Bach's works are borrowed or parodied versions of either his earlier compositions or the works of others. Throughout the nineteenth and early twentieth centuries, scholars sought to explain why a composer with so many original compositions would find it necessary to look for inspiration in his earlier works and in the works of other composers. Some scholars thought Bach borrowed for expediency. Often times, Bach was under extreme time constraints to compose new music. By using other compositions as models, Bach could generate large amounts of music within a short span of time. But there are many other Bach parody works revealing that Bach borrowed throughout his musical career. Bach's contemporaries, including Handel, Vivaldi, and Telemann took a similar approach to composition. A survey of the parody practices of Bach and his contemporaries provides clues to eighteenth-century musical memory, which can be linked with an eighteenth-century view of music composition and performance practice.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
392
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783838317496
Date de parution :
06-06-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
571 g

Les avis