•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Good Practice in Culture-Rich Classrooms

Amin, Botha, Coetzee, de Jager, Dippenaar, Du Toit, Engelbrecht, Gaigher, Haupt
Livre broché | Anglais
19,45 €
+ 38 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Good practice in culture-rich classrooms: Research-informed perspectives presents a series of autoethnographic accounts of how teacher educators at a South African university responded to the directive to transform the country's homogeneous education landscape in the post-apartheid era. The counter-narratives presented in this book guide teacher educators and pre-service teachers towards critical teaching as transformative intellectuals in learning areas such as mathematics, science, languages, technology and music. This book is suitable for teacher educators, undergraduate and postgraduate pre-service teachers, and in-service teachers who seek to make a positive contribution to the quality, value and experience of education in culture-rich classrooms.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
312
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780190403171
Date de parution :
06-11-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
239 mm x 168 mm
Poids :
494 g

Les avis