•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Grading for Impact

Raising Student Achievement Through a Target-Based Assessment and Learning System

Tom Hierck, Garth L Larson
Livre broché | Anglais
41,45 €
+ 82 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Aim for a target-based grading system and create stronger learning opportunities!

As grading, assessment, and reporting continue to be a relevant topic of discussion, this book creates a functional plan to move standards-based grading practices forward in schools. Teachers and teacher leaders will learn how to assess, grade, and report against specific learning targets rather than standards as a whole. Grounded in application to provide focus and clarity, this book features:

  • Case studies of schools that have incorporated target-based assessment, feedback, grading, and reporting
  • Practical examples to guide implementation
  • Questions, checklists, illustrations, and audits of practice to showcase the work in action

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781506399423
Date de parution :
21-05-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
213 mm x 277 mm
Poids :
476 g

Les avis