Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
In Afghanistan maakt commando Richard zich klaar voor een capture or kill-missie ver achter vijandelijke linies. Op hetzelfde moment werken Joris en Daan in Amsterdam met hun bedrijf Luscii keihard om 200.000 mensen in Europa en Afrika te ondersteunen in een strijd tegen de coronapandemie.
Wat hebben deze twee situaties met elkaar te maken? Ze zijn beide Green On. De operators van de special forces kunnen dankzij de Green On-principes bovenmenselijke prestaties leveren in levensgevaarlijke situaties. En dankzij Green On is Luscii het snelst groeiende healthtechbedrijf van Nederland, met een vierdaagse werkweek met fulltimesalaris voor iedereen. Met Green On stel je de kracht van mensen boven de processen. En dat werkt overal en altijd.
In dit revolutionaire boek delen dr. Joris Janssen en prof. dr. ir. Daan Dohmen en de special forces-operators Richard, Thomas en Frank het geheim van hun succes aan de hand van vijf principes: samenwerken, flow, eenvoud, vertrouwen en aanpassingsvermogen. Samen zijn ze goed voor vijftig jaar ervaring in het leiden en trainen van mensen bij start-ups, bij corporates en in gevechtssituaties. Dit boek vertelt het spannende verhaal van de special forces en hoe hun bewezen principes zich vertalen naar situaties op de werkvloer. Vol met concrete tips om zelf vandaag nog te beginnen met ’s werelds leukste en meest productieve manier van werken: Green On!
Green On laat zien dat écht anders werken betekent dat de mensen in je bedrijf echt anders met elkaar moeten (durven) omgaan. Green On is daarmee geen dream on, maar grow on!
Martin van Rijn – Oud-minister
Dit boek geeft veel praktische tips hoe je vandaag nog met effectief en leuk werken aan de slag kunt in je eigen team.
Quintin Schevernels – CEO Funda
Innovatie komt alleen als mensen echt vrij zijn in hun denken en elkaar vertrouwen. Dit boek laat zien hoe je dat in je eigen teams kunt stimuleren! Innovatie vereist focus en focus is nee zeggen om tot de beste innovaties te komen.
Ton van Garderen – General Manager Apple BeNeLux
Dit boek geeft je dé handvatten voor onverslaanbare teams en een sterke cultuur: de allerbelangrijkste succesfactoren voor start-ups.