Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Ressources humaines
  7. Grey Behaviors after Logical Fallacies in Public and Professional Communication

Grey Behaviors after Logical Fallacies in Public and Professional Communication

Homayoon Kord, George C Thornton
Livre relié | Anglais
67,95 €
+ 135 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This practical guide enables readers to recognize, assess, and defend against gray behaviors-attempts to persuade listeners using fallacious arguments. It provides valuable tools for communicating successfully in a wide variety of public and professional contexts.

The book examines 20 wide-ranging logical fallacies, cognitive errors, and rhetorical devices that may take place in persuasive communication, and discusses how to assess and respond the behavior of a speaker who may be disingenuously attempting to manipulate the listener-or who may simply be mistaken. Drawing upon research and insights from communication, psychology, business management, and human resources, it considers fallacies in reasoning not just as abstract formulas, but as a feature of communication encounters such as negotiations, interviews, public debates, and personal conversations. Each form of fallacious reasoning is exemplified by dialogues in both professional settings (such as interviewing and personnel assessment), as well as everyday interactions in public discourse. The book then provides self-assessment tests to ensure the reader can evaluate the grey behavior in these encounters.

This book provides research-based skills and insights that will benefit students and professionals in fields ranging from communication, politics, management, human resources, organizational psychology, journalism, and anyone else looking to develop critical interaction skills.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
142
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781032012049
Date de parution :
25-05-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
137 mm x 218 mm
Poids :
272 g

Les avis