Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Grupo Clarín

From Argentine Newspaper to Convergent Media Conglomerate

Guillermo Mastrini, Martin Becerra, Ana Bizberge
Livre relié | Anglais | Global Media Giants
102,45 €
+ 204 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

From its emergence as a modest newspaper to becoming the largest communication group in Argentina, and one of the main communications groups in Latin America, this book examines the media conglomerate Grupo Clarín.

Guillermo Mastrini, Martín Becerra and Ana Bizberge analyze the group's corporate structure and the aspects that have contributed to its expansion throughout its history, mapping its stages of growth to the regulatory policies, cultural politics, economics and political history of Argentina over the last few decades. This book offers a compelling analysis of one of the key players in the Latin American communication and information market, highlighting how the conglomerate has continued to grow under various different governments - by achieving legal reforms and influencing policies - and continues to have great capacity to influence the policy and regulation of the system, the market structure and cultural consumption in the region.

This book is ideal for students, scholars and researchers of global media, political economy, and media and communication, especially those with an interest in Latin America.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
152
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367507343
Date de parution :
21-06-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
326 g

Les avis