•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Grupo Prisa

Media Power in Contemporary Spain

Luis A Albornoz, Ana I Segovia, Núria Almiron
Livre relié | Anglais | Global Media Giants
73,95 €
+ 147 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In one of the first English-language studies of Grupo Prisa, this book delivers a comprehensive and concise approach to the political, economic and social-cultural profile of one of the leading cross-media conglomerates in Europe, tracing its development from a single newspaper publisher in 1972.

Prisa is now the world's leading Spanish and Portuguese-language media group in the creation and distribution of content in the fields of culture, education, and information, producing content for more than twenty countries with global brands like El País (newspaper), Los 40 (radio), or Santillana (education). Using a critical political economy approach, the authors track Prisa's journey to becoming a cross-media conglomerate, and examine how it mirrors the recent history of the economic and political developments in Spain.

This concise and highly contemporary volume is ideal for students, scholars and researchers looking to further their understanding of a growing Spanish-language media power, or more generally interested in international communication and media industries.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
118
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367277536
Date de parution :
15-06-20
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
137 mm x 218 mm
Poids :
272 g

Les avis