Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Guerrilla Marketing on the Internet

The Definitive Guide from the Father of Guerrilla Marketing

Jay Levinson
Livre broché | Anglais | Guerrilla Marketing
20,95 €
+ 41 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Father of Guerrilla Marketing, Jay Conrad Levinson, changed marketing forever when he unleashed his original arsenal of marketing tactics for surviving the advertising jungle on a shoestring budget. And now, Levinson and online marketing masters Mitch Meyerson and Mary Eule Scarborough once again show you how to beat the odds by combining the unconventional, take-no-prisoners Guerrilla Marketing approach with today's ultimate marketing weapon--the Internet. Learn how to use the internet Guerrilla style. Level the playing field, and achieve greater online visibility. Boost traffic to your website. Convert visitors into paying clients. Capture and keep your market share, and create multiple income streams--all while saving time and money! This complete Guerrilla Marketing online guide includes: - The 10 most effective Guerrilla strategies - Case studies of the five greatest online Guerrilla Marketing campaigns - How to create a high-impact website on a budget - Low-cost tactics for maximizing traffic - The 12 biggest internet marketing mistakes and how to avoid them - Creative tactics and cutting-edge tools that inspire customers to take action - Essential information on cutting-edge technology

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
238
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781599181943
Date de parution :
01-08-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
193 mm x 229 mm
Poids :
453 g

Les avis