•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Handbook of Relationship Marketing

Atul Parvatiyar, Jagdish N Sheth
Livre relié | Anglais
209,45 €
+ 418 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As businesses increasingly stress the importance of cooperation and collaboration with suppliers and customers, relationship marketing is emerging as the `core′ of all marketing activity. In recent years, there has been an explosive growth in business and academic interest in relationship marketing, yet no comprehensive book has been available to present key concepts, theories, and applications. The editors of this volume have assembled an authoritative and global cast of chapter contributors and crafted a volume that will become the seminal, founding work in this growing field. Their approach is eclectic, including a broad coverage of topics, diverse theoretical and conceptual paradigms, and global viewpoints.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
680
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780761918103
Date de parution :
22-12-99
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 235 mm
Poids :
1133 g

Les avis