•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Handbook of Research on Business Social Networking

Organizational, Managerial, and Technological Dimensions

Maria Manuela Cruz-Cunha
Livre relié | Anglais
544,45 €
+ 1088 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Given the widespread, frequent use of social networks as a means for people to communicate and share their interests, it comes as no surprise that they have become an important tool for businesses and business networking. The Handbook of Research on Business Social Networking: Organizational, Managerial, and Technological Dimensions investigates the beginning of social networks and provides perspectives on how they can enhance business. This two-volume reference discusses the main issues, challenges, opportunities, and trends related to the range of new developments and applications in business social networking. Social networks and their integration in businesses are be addressed using technological, organizational, managerial, and social perspectives with the aim of disseminating current developments, case studies, new integrated approaches, and practical solutions and applications.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
1126
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781613501689
Date de parution :
14-10-11
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
226 mm x 290 mm
Poids :
3084 g

Les avis