•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Het innovatiedilemma

het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Clayton M. Christensen
Livre broché | Néerlandais
24,99 €
+ 49 points
Format
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten.

Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven.

Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
320
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789047008149
Date de parution :
16-02-15
Format:
Livre broché
Dimensions :
135 mm x 210 mm
Poids :
379 g

Les avis