Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Het knutselboek van Jill

de leukste en groenste knutsels verzameld

Jill Schirnhofer
Livre broché | Néerlandais | Jill
15,99 €
+ 31 points
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Een gi-ga-groen boek van creatief multitalent Jill!

In dit boek van creatieve duizendpoot Jill Schirnhofer, bekend van haar kinderprogramma op tv en YouTube, zijn de dertig leukste knutsels van tv verzameld in één boek. En het leukste is: de meeste benodigdheden heb je gewoon in huis of vind je in de natuur! Maak bijvoorbeeld leuke kruidenpotjes, een supertof fotolijstje van schelpen of een tropische lichtslinger van gerecyclede plastic flessen. Ook geeft Jill je de beste tips en interessante weetjes. Zo kan ook jij de natuur een handje helpen. Want jij en je BFF zijn toch ook groene superhelden?

Het knutselboek van Jill is het perfecte boek voor kinderen vanaf 6 jaar die geen genoeg kunnen krijgen van knutselen. Met handige QR-codes die linken naar instructievideo’s. 

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
96
Langue:
Néerlandais
Collection :
Catégorie d'âge:

Caractéristiques