•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Hired to Fight, Hired to Win

Dennis W Johnson
Livre broché | Anglais
64,95 €
+ 129 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

When it comes to elections, campaigns matter. And despite the ever-increasing role of volunteers and amateurs, modern American political campaigns are a professional affair. Understanding how they are run and how campaign strategies are set requires an in-depth analysis of what political consultants do, from opposition research to public opinion polling and from directing media strategies to mobilzing voters--with fundraising a priority at all stages. At all levels of the electoral arena, modern, sophisticated campaigns cannot hope to be effective without the guiding disciplines of professional consultants.

This thoroughly updated edition of Dennis W. Johnson's classic text, originally titled No Place for Amateurs, highlights the growing importance of social media, targeting and analytics, Super PACs and dark money in a post-Citizens United world.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
310
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138786363
Date de parution :
25-06-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
453 g

Les avis