•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

History and Strategy

Livre relié | Anglais | Advances in Strategic Management | n° 29
335,45 €
+ 670 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Business historians and economic historians frequently contribute to our understanding of strategic management, and strategy scholars often rely on a deep understanding of historical context to make sense of classic strategy issues. Historically, the two sets of scholars have not always communicated with each other as effectively as one might hope. They also have different approaches to methodology and assessment of validity of results, which adds to this 'two solitudes'. In this volume, strategy scholars, business historians, and economic historians are brought together to develop a volume that explores the complementarities of approaches.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
350
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 29

Caractéristiques

EAN:
9781781900246
Date de parution :
03-09-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
698 g

Les avis