Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Hoe maak je een ruimteschip EBOOK

het ongelooflijke verhaal van een race naar de ruimte en de geboorte van de commerciële ruimtevaart

Julian Guthrie
Ebook | Néerlandais
9,99 € 12,99 €
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Op 20 juli 1969 kijkt de wereld ademloos toe als de eerste mens voet op de maan zet. Een wereldwijde fascinatie met ruimtevaart is geboren. Ook bij de jonge Peter Diamandis ontwaakt de droom om astronaut te worden. Wanneer hij zich realiseert dat NASA bemande ruimtevaart aan het terugschroeven is, begint hij aan een avontuur dat leest als een jongensboek. Als de overheid hem niet naar de ruimte kan brengen, dan creëert hij de commerciële ruimtevaartindustrie toch zelf?



In 1990 was ruimtevaart voorbehouden aan wereldmachten. Het idee van commerciële ruimtevaart was pure science fiction. Het weerhield Diamandis echter niet en hij vond inspiratie in het verleden: de gouden eeuw van de luchtvaart. Hij ontdekte dat Charles Lindbergh zijn trans-Atlantische vlucht had gemaakt om een prijs van $25.000 te winnen. Die vlucht maakte hem de beroemdste man op aarde en vormde het fundament voor de luchtvaartindustrie. Waarom zou hetzelfde niet mogelijk zijn voor de ruimtevaart?



Diamandis bedenkt de XPRIZE; een prijs van $10.000.000 voor het eerste team dat een bemand ruimteschip twee keer binnen twee weken in de ruimte weet te krijgen. Het uitschrijven van de prijs resulteerde, zoals Diamandis hoopte, niet alleen in een overwinning van een team, maar legde de basis voor een nieuwe ruimtevaartindustrie. Het buitengewone verhaal van de kogelvormige SpaceShipOne en de andere teams op jacht naar de prijs, gaat over het onmogelijke mogelijk maken en het najagen van obsessies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
441
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789044975192
Date de parution :
09-01-17
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis