•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Holistic Retail Design

Reshaping Shopping for the Digital Era

Philipp Teufel, Rainer Zimmermann
Livre broché | Anglais
29,00 €
+ 58 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

- The authors outline a new approach to retail design

- Strategy applications are outlined per chapter, with international best practice cases highlighted

- Written by leading professors in the field, Prof. Rainer Zimmermann and Prof. Philipp Teufel from the Peter Behrens School of Arts, University of Applied Sciences Düsseldorf

- Visually interesting with outstanding graphic design

A must-have for everyone involved with retail design. Holistic Retail Design sets out a theory that reshapes shopping by introducing strategies in holistic constitution and the improvement of retail experiences. It covers stationary, temporary and digital customer touch-points and intermediates between the consumer, the retail brand and the products being offered. The theory shapes spaces, platforms, events, interfaces, signage and communications, expanding scope whilst introducing retail archetypes linking to customer role models.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
400
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789491727658
Date de parution :
14-09-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
163 mm x 239 mm
Poids :
1111 g

Les avis