•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

How the Fortune 500 interacts with stakeholders on Twitter

Michael North
Livre broché | Anglais
70,95 €
+ 141 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book examines how Fortune 500 companies use Twitter on a daily basis. Chapters include an introduction explaining the importance of Twitter to companies by discussing some of the most damaging 140-character reputational mishaps and some impressive crisis management strategies executed within the Twittersphere. A comprehensive review is presented beginning with a discussion of computer-mediated communication (CMC), interactivity, word-of-mouth (WOM), message valence, and ending with a section differentiating between business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) companies. Lastly, the methodology, operationalizations, and research design are presented to examine companies' interactivity with users, message valence, how B2Bs differ from B2Cs, and how long users can expect to wait for a company to respond to their tweet.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659889479
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.