Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
The 3rd Edition illustrates successful people-centered, long-term care strategies in wake of today s challenges strategies that sincerely benefit clients while increasing the marketing potential and profitability for financial and insurance planners. Authored by Jeff Sadler, an expert in disability and long-term care coverage with an insurance career spanning more than 30 years. While most people do not consider long-term coverage until it s too late, many financial and insurance planners have yet to establish successful ways to reinforce the manner in which clients will use and benefit from long-term care coverage. Jeff Sadler shows you how to better educate your clients about their long-term care options and increase your sales. You'll learn how to adapt sales presentations, select the most benefitical coverage and capitalize on current trends with this thorough resource guide to the long-term care market. Divided into reader-friendly sections, this book gives you a comprehensive overview complete with stories and statistics illustrating the need for long-term care insurance, the potential funding sources that exist today, a detailed review of the various product solutions available to solve this potential problem, and the current tax and legislative ramifications for the product. A section entitled Knowledge Is Power will provide you with a never-ending source of information about all of the various aspects of this market, equipping you with ideas and concepts you can use to educate your prospects and existing clients. This book is the cornerstone to your full understanding of the long-term care market. Sadler delivers: Time-tested solutions to overcome current sales declines in long-term care product lines Actual family case examples and statistics on how to capitalize on today s opportunities The book s building-block approach clearly outlines: How to explain client need How to motivate healthy clients to buy this often-overlooked coverage The topic-specific sections direct long-term care opportunities to: Individual and group health insurance Life insurance 401(k) sales Annuity sales Disability insurance Business planning Financial planning each designed to work with a different type of prospect.