•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Vie pratique
  4. Loisirs
  5. How to Write Adventure Modules That Don't Suck
37,95 €
+ 75 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Goodman Games has established a reputation for publishing some of the best adventure modules in the industry. Now we present our advice on how you can write great adventures! This compilation of articles is authored by two dozen of the industry's best-known adventure writers. Each article gives a different perspective on how to write adventure modules that don't suck, written by authors with decades of experience and prominent published credits. By the time you're done reading this book, you'll be on the path to designing great adventure modules on your own. Bonus: This PDF includes a digital copy of the original How To Write Adventures Modules That Don't Suck (2007).

Whether you're an experienced writer or an aspiring novice, you'll find something of value in this book!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
162
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781946231086
Date de parution :
14-05-24
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
224 mm x 282 mm
Poids :
816 g

Les avis