Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

How to Write Winning Non Fiction

The Complete Writing and Publishing Handbook for Non-Fiction Authors

Suzan St Maur
Livre broché | Anglais
20,95 €
+ 41 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A Non-Fiction Writing Coach in Your Pocket...Getting published is now easier than ever but the fundamental things that distinguish winning non-fiction from the pulp have never been more important. If you're serious about writing a high-quality non-fiction book, getting it published and making it commercially successful then this book treats you to a masterclass that covers all you need to know about creating, crafting, writing and pitching your next bestseller. When you read this book you will learn... 1. What every non-fiction book needs to be successful 2. How to get a good idea and how to turn it into a winning idea 3. Why so many books get started but not finished 4. How to plan your book so writing it is fast, painless and easy 5. Alternative publishing options and when you should pursue them 6. How to pitch your book to mainstream publishers 7. What happens from proposal to acceptance, to contract and beyond 8. How to devise a winning title for your non-fiction book 9. The mechanics for writing a book and meeting your obligations 10. When to get in outside help and how to find it Using real-life pitches, proposals, reviewer feedback, extensive links and even an entire sample contract, Suzan delivers in straight, honest terms what you need to do to succeed.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
212
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781907498060
Date de parution :
19-02-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
127 mm x 203 mm
Poids :
213 g

Les avis