Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

How We Argue

30 Lessons in Persuasive Communication

Christopher W Tindale
Livre relié | Anglais
62,45 €
+ 124 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This accessible book provides a practical discussion of the main elements of argumentation as illustrated by 30 public arguments from a recent year on a wide variety of social, cultural, and scientific topics.

Arguing is an important form of communication in any society and a principal way in which ideas are exposed, discussed, and modified. The real-life examples examined in this book reflect the different considerations that go into composing arguments and the range of strategies that can be chosen as vehicles for our positions. They demonstrate the roles that emotion can play along with other modes of conveying evidence, from the use of images to the use of gestures. They show the power of threats, comparisons, and consequences. What emerges is an instructive discussion that illustrates the way we argue and that shows argument, invention, and evaluation in action.

This book is a stimulating read for anyone interested in argument and public discourse and can be used as a supplemental text for courses in argumentation, persuasive communication, critical thinking, composition, and informal logic.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
158
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781032353128
Date de parution :
14-10-22
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
344 g

Les avis