•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Human Factors in Tourism: A Layperson's Approach

Prabir Mukhopadhyay
Livre relié | Anglais | Design Science and Innovation
137,45 €
+ 274 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The textbook covers the application of human factors in different facets of tourism and hospitality industry. It talks about appropriate ambience creation for guests, so they can enjoy their stay. This book enumerates different human factors aspects of dealing with tourists, conducting guided tours, or ensuring that tourists are completely satisfied from the tour in detail but in a layperson's language. This book discusses details of the application of human factors in the tourism sector. This book aims to fill the gap between the literature available on tourism that deals with people and human factors that deals with the interaction among people, space, and products. This book aids the students and instructors in understanding and teaching different human factors issues in this sector. Further, this book will help professionals in the industry in providing quality services to their clients.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
81
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789819970650
Date de parution :
11-11-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 238 mm
Poids :
294 g

Les avis