Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

ICT for an Inclusive World

Industry 4.0-Towards the Smart Enterprise

Livre broché | Anglais | Lecture Notes in Information Systems and Organisation | n° 35
105,45 €
+ 210 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book discusses the impact of information and communication technologies (ICTs) on organizations and on society as a whole. Specifically, it examines how such technologies improve our life and work, making them more inclusive through smart enterprises. The book focuses on how actors understand Industry 4.0 as well as the potential of ICTs to support organizational and societal activities, and how they adopt and adapt these technologies to achieve their goals.

Gathering papers from various areas of organizational strategy, such as new business models, competitive strategies and knowledge management, the book covers a number of topics, including how innovative technologies improve the life of the individuals, organizations, and societies; how social media can drive fundamental business changes, as their innovative nature allows for interactive communication between customers and businesses; and how developing countries can use these technologies in an innovative way. It also explores the impact of organizations on society through sustainable development and social responsibility, and how ICTs use social media networks in the process of value co-creation, addressing these issues from both private and public sector perspectives and on national and international levels, mainly in the context of technology innovations.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
601
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 35

Caractéristiques

EAN:
9783030342685
Date de parution :
31-01-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
861 g

Les avis