•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Implementing Management Innovations

Lessons Learned from Activity Based Costing in the U.S. Automobile Industry

Shannon W Anderson, S Mark Young
Livre broché | Anglais
171,95 €
+ 343 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Implementing Management Innovations: Lessons Learned from Activity Based Costing in the U.S. Automobile Industry is the result of a long-term study of the implementation of activity based costing (ABC) inside two of America's largest automobile companies. The research advances our theoretical and practical understanding of the implementation of management innovations by tracing the evolution of ABC from the corporate level down to its eventual rollout at the plants. Another distinguishing feature of the study is the blend of field research methods and hypothesis testing to determine the factors that led to implementation success for managers and ABC development teams. Many of the findings of the study have implications for the implementation of other types of management innovations.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
189
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781461355496
Date de parution :
24-10-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
299 g

Les avis