•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Influence of Branding on Diet of Human Beings

John Franklin, Senith S, Ramson Jino
Livre broché | Anglais
61,45 €
+ 122 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Now a days human beings are becoming more conscious about their food habits.Due to excessive knowledge media they does the small research before consuming any product.This change creates a challenge among the manufactures of processed food industry.In this book we are trying to explain how a customer selects to buy a particular food product compare to other.Brand building is one of the ways to influence customers for repeat purchase with satisfaction.Significance of this book tells that how branding influence customers purchase decision making and how the manufactures to build the brand value of their product brand.This will be a helpful handbook for people who are in food industry and people who are trying to how a brand will influence diet habits of human beings

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
128
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659204807
Date de parution :
21-03-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
199 g

Les avis