•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Influencer Politics

At the Intersection of Personal, Political, and Promotional

Livre relié | Anglais | Contemporary Social Sciences | n° 23
101,45 €
+ 202 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Influencer Politics focuses on current discussions about the role and impact of social media influencers in the political sphere, and how the personal, political and promotional often converges in digital media. A key question is how core ideas of influencer culture - authenticity, intimacy, commercialism, and self-branding - shape the ways in which politics are expressed and understood in this context, as well as opens up space for new ways of connecting and interacting with the public. It also highlights the way that influencer culture itself is infused with politics, where issues of, for example, empowerment and exploitation are articulated and discussed in different ways. The book is the result of a common interest among researchers engaged in work on political aspects of influencer marketing and influencer culture from critical, cultural, and strategic perspectives, and offers a range of case studies devoted to both the promises and limitations of influencer politics.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
191
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 23

Caractéristiques

EAN:
9783111035604
Date de parution :
21-10-24
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
449 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.