Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Information Warfare

William Hutchinson, Matthew Warren
Livre relié | Anglais
243,45 €
+ 486 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This text introduces the concepts of information warfare from a non-military, organizational perspective. It is designed to stimulate managers to develop policies, strategies, and tactics for the aggressive use and defence of their data and knowledge base. The book covers the full gambit of information warfare subjects from the direct attack on computer systems to the more subtle psychological technique of perception management. It provides the framework needed to build management strategies in this area. The topics covered include the basics of information warfare, corporate intelligence systems, the use of deception, security of systems, modes of attack, a methodology to develop defensive measures, plus specific issues associated with information warfare. This book will be of interest to executives and managers in any public or private organization. Specifically, managers or staff in the areas of information technology, security, knowledge management, public relations, or marketing should find it directly useful.Its main purpose is to make readers aware of the new world of information saturation; thus decreasing the chance that they will become victims of those abusing the information age, whilst at the same time increasing their chances of benefiting from the new opportunities produced.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138435179
Date de parution :
12-07-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
189 mm x 246 mm
Poids :
452 g

Les avis