•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Innovation in Business Education in Emerging Markets

Ilan Alon, Victoria Jones
Livre relié | Anglais
153,95 €
+ 307 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Emerging market economies account for 80% of the world's population and some 75% of its trade growth in the foreseeable future. Management education can be a significant driver of growth in these markets, but the dominant US and European education models must be transformed to meet the unique needs of these regions. Innovation in Business Education in Emerging Markets provides insights for success that can be used by educators, administrators, policy makers and planners in rapidly growing education markets.

The editors invited scholars and educators from around the world to share their professional analyses and projections about the fastest growing markets for management education. This volume covers the spectrum from market analysis to critical commentary and promising new trends. Across the countries, themes and chapters in this book, the message is clear - innovation in instructional design and applications of new technologies can transform business education in emerging markets.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
269
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781137292957
Date de parution :
28-06-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
476 g

Les avis