Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Innovation Management

Effective Strategy and Implementation

Keith Goffin, Rick Mitchell
Livre broché | Anglais
96,95 €
+ 193 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The new edition of this highly successful textbook draws on the authors' extensive industry experience and academic research to provide a concise and practical approach to developing and implementing strategies. Offering a highly readable text alongside an effective mix of theory, case studies and updated pedagogical features, the book covers both strategic and managerial elements of innovation. The tools described by the well-respected and authoritative author team can be used to improve performance in both service and manufacturing companies, and the text is an excellent practical resource for students and managers alike.

This textbook caters primarily for MBA and executive students of Innovation Management. In addition, it is an essential text for upper level undergraduate and postgraduate students of Innovation Management, as well as for practitioners seeking to enhance their understanding of the subject.

New to this Edition:
- Updated and expanded coverage throughout based on a review of over 250 key publications on innovation management
- 86 international case studies that illustrate both the theory and practice of managing innovation
- Video interviews on the companion website to accompany case studies from each chapter, featuring high-profile business managers from around the world
- Reflective questions for students at the end of each chapter, with suggested answers on the companion website

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
440
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781137373434
Date de parution :
04-11-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 238 mm
Poids :
762 g

Les avis