•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Innovation Reinvented

Six Games That Drive Growth

Roger Miller, Marcel Côte
Livre relié | Anglais
46,45 €
+ 92 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Innovation is essential for businesses to survive in the long run, but there are no one-size-fits-all strategies for innovating successfully. A firm's specific business environment will determine what works and what does not work.

Based on a global survey of innovative firms and on 50 in-depth case studies, Innovation Reinvented identifies six patterns or 'games' of innovation, each commanding best-of-class strategies and best practices. Examining recognized innovative companies - from Apple and Intel in the technology area to Proctor & Gamble and Clorox in mature markets - this book dispels the notion of innovation as a 'one-size fits all' or necessarily radical process. As Roger Miller and Marcel Côté demonstrate, the vast majority of innovations result from improvements in product features or business processes.

Innovation Reinvented provides a unique framework for entrepreneurs and senior executives to identify the game(s) in which a business is involved, and which approaches are best-suited to win by competing on innovation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
312
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781442644298
Date de parution :
28-04-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
612 g

Les avis