•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Innovation Strategy

The Bridge to the Company's Future

Daniel Huber, Heiner Kaufmann, Martin Steinmann
Livre relié | Anglais
84,45 €
+ 168 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The book provides a theoretically sound and practical approach to systematically developing an innovation strategy using new strategic tools, thereby ensuring a company's long-term competitiveness. The strategic foundations for innovation are developed step by step and clearly explained using an innovation framework.

In this new understanding of strategy, a company follows a Two-Stars-Strategy. It consists of a present-oriented part and a future-oriented part. This way, companies align themselves simultaneously with two future stars.

Learn the path to becoming an innovative company and sustainably enhance your company's innovation performance and future viability.

This book is a translation of the original German edition "Innovationsstrategie" by Huber et al., published by Springer-Verlag Germany in 2023. The translation was done with the help of artificial intelligence. A subsequent human revision was done primarily in terms of content, so that the book will read stylistically different from a conventional translation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
263
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783662698310
Date de parution :
22-01-25
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
168 mm x 240 mm

Les avis