•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Integrated Marketing Communication

A Balanced Approach

Maxwell Winchester, Peter Ling, Lara Stocchi, May Oo Lwin, Wonsun Shin, Hyunjin Kang
Livre broché | Anglais
125,45 €
+ 250 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Integrated Marketing Communication introduces students to the principles and practice of integrated marketing communication (IMC). Written by an Australasian author team with an international focus, the text takes a balanced theoretical approach that acknowledges both salience and persuasion (strong & weak) theories of advertising, recognising advertising as an activity that aims to change attitudes and reinforce behaviour.

Supported by case studies, weblinks and revision questions to assist with student understanding and encourage critical reflection, Integrated Marketing Communication critically examines the major theories of marketing communication and provides students with examples of the practical implications of these theories.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
544
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780195596717
Date de parution :
16-08-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
206 mm x 249 mm
Poids :
884 g

Les avis