Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Savoirs
  4. Informatique
  5. Programmation
  6. Algorithmes
  7. Intermediate Vulkan Programming- Building 3D Graphics

Intermediate Vulkan Programming- Building 3D Graphics EBOOK

Vulcan Fundamentals, #2

Kameron Hussain, Frahaan Hussain
Ebook | Anglais | Vulcan Fundamentals
9,49 €
+ 9 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Dive deep into the world of 3D graphics with "Intermediate Vulkan Programming: Building 3D Graphics, 2nd Edition." This comprehensive guide is perfect for developers who have a basic understanding of Vulkan and are looking to enhance their skills. This edition provides an updated and thorough exploration of Vulkan's powerful capabilities, helping you create stunning 3D graphics with precision and efficiency.

The book covers advanced techniques and best practices for leveraging the Vulkan API, including memory management, synchronization, and multi-threading. Detailed explanations and practical examples will guide you through the process of building a fully functional 3D engine. You will learn how to handle complex rendering tasks, optimize performance, and create immersive graphical experiences.

Key features of the second edition include:

Updated content reflecting the latest Vulkan standards and practices.

In-depth coverage of advanced Vulkan features.

Step-by-step tutorials for building a 3D engine from scratch.

Techniques for optimizing graphics performance.

Comprehensive explanations of synchronization and multi-threading in Vulkan.

Practical examples and code snippets to solidify your understanding.

Whether you're a game developer, graphics programmer, or software engineer, this book will elevate your Vulkan programming skills to the next level. Gain the expertise needed to build high-performance 3D applications and push the boundaries of what is possible with Vulkan.

Unlock the full potential of the Vulkan API and create breathtaking 3D graphics with "Intermediate Vulkan Programming: Building 3D Graphics, 2nd Edition." Perfect for those ready to take their knowledge to the next level, this book is your gateway to mastering the art of 3D graphics programming.

 

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9798227093813
Date de parution :
02-08-24
Format:
Ebook
Protection digitale:
/
Format numérique:
ePub

Les avis