Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

International Hospitality Management

Alan Clarke, Wei Chen
Livre relié | Anglais
267,45 €
+ 534 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

International Hospitality Management: concepts and cases brings together the latest developments in global hospitality operations with contemporary management principles. It develops a critical view of the management practices and the traditional theories, analysing how appropriate they are to the hospitality and tourism industries in a multicultural context.

International Hospitality Management is designed to instil a greater awareness of the cultural factors influencing the strategies and performances of hospitality organization. This approach focuses on a critical analysis of the relevance and application of general management theory and practice to the hospitality industry.

Consisting of eleven chapters to meet with the average semester duration, each deals with a major topic of international management, with thoroughly developed with consistent learning features throughout, including:
  • Specified learning outcomes for each chapter
  • International case studies including major world events and issues such as the riots in Paris, fast food lawsuits, tipping, corporate social responsibility as well as studies of international corporations such as Marriott, Hilton, Intercontinental, McDonalds, Starbucks, Disney and many more
  • Study questions and discussion questions to consolidate learning and understanding
  • Links to relevant websites and consolidated list of further reading at the back of the book
  • Online resources available for lecturers and students including downloadable figures from the book, PowerPoint slides, further cases and extra exercises and points for discussion. Visit the site at http: //cw.routledge.com/textbooks/9780750666756/

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
394
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138128866
Date de parution :
01-10-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
203 mm x 254 mm
Poids :
1025 g

Les avis